Intervju med Maria

Hva heter du?

Jeg heter Maria.

 

Hvor gammel er du?

Jeg er 26 år.

 

Hvorfor ville du jobbe i sommerskolen?

Fordi det er kjempegøy!

 

Hvilket kurs jobber du på nå?

Jeg jobber ikke på noe kurs. Jeg er baseleder.

 

Hva er gøy med og være baseleder?

Det er og se at mange barn kommer på sommerskolen, og på slutten av uka er glade og har hatt en fin uke.

 

Hva er favoritt dyret ditt?

Favorittdyret mitt er katt.

 

Hvorfor er katt favorittdyret ditt?

Katt er favorittdyret mitt, fordi når jeg var liten så hadde jeg 2 katter. Så har jeg egentlig bare blitt glad i katter da!

 

Hva er favorittmaten din?

Favorittmaten min er hjemmelaget pizza, thaimat og laks.

 

Hvorfor er hjemmelaget pizza, thaimat og laks favorittmaten din?

Fordi jeg syns det er godt.

 

