1.  Hva liker du best med denne jobben?

– At jeg for gjøre mye forskjellig, og får bli kjent med mange nye barn.

  1. Hva liker du å gjøre på fritiden?

– På fritiden liker jeg å være med venner, trene og reise.

  1. Hva var drømmejobben din som barn?

– Min drømmejobb som barn, var å bli mamma.

  1. Hvilket land er du fra?

– Jeg er fra Norge, fra et lite sted som heter Ås.

  1. Hvor lenge har du jobbet her på sommerskolen?

– Jeg har jobbet her på sommerskolen i 4 år, men har vært baseleder i ett år.

  1. Hvor gammel er du?

– Jeg er 26 år gammel.

  1. Hvis du måtte beskrive deg selv med tre år, hvilke tre ord ville du ha beskrevet deg med?

– Hvis jeg måtte beskrive meg selv med tre ord, måtte det ha vært snill, vimsete og blid.

  1. Hva er det beste du liker å spise til middag?

– Det beste jeg liker å spise til middag, er Hjemmelaget pizza, thai-mat og laks.

  1. Hva er det verste og det beste du har opplevd?

– Det verste kan ha vært da mammaen min var syk, og det beste må ha vært da jeg var ferdig med å studere.

  1. Hva jobber du med i tillegg til sommerskolen?

– Jeg har studert og jobbet som pedagogisk leder i en barnehage. 

Intervju gjennomført av: Alina, Julie og Celine

 

