Jeg er 13 år og har lenge arbeidsdag enn foreldrene mine! Allikevel forventer lærerne og politikerne at vi skal gjøre tonnevis med lekser. når jeg endelig kommer hjem fra skolen og vil slappe av er det bare enda mer arbeid!!! FOR LEKSER ER ARBEID!!!!!!! Jeg er ganske sikker på at foreldrene mine ikke vil ta med jobben hjem. det er rett og slett urettferdig. Foreldrene mine sier alltid at jeg burde gjøre leksene med en gang jeg kommer hjem. Da kan jeg leke med vennene mine etterpå. Men det er faktisk ikke så lett!!!når jeg kommer jeg er jeg kjempe sliten!!!lærerne prøver jo og banke kunnskap inn i hodet vårt. Man blir ganske mørbanket etter 6 timer. Og når man endelig kommer hjem vil man mye heller sette seg ned i senga, se på netflix og lage noe godt og spise istedenfor og gjøre enda mer skolearbeid. Jeg bruker jo hele dagen på skolearbeid. Hvor blir det av min tv og kose tid?

