MusikkAnmeldelse

 

Artist: Freddy Kalas (Fredrik Auke)

Navn på sang: God Sommer

Fakta om sangen: Den går veldig fort, og gir deg en sommer følelse, den ble lagt ut i februar 2015.

 

Hva synes vi om sangen??

«Jeg synes sangen var bra fordi jeg likte rytmen veldig godt» sier Warsan (10)! «Jeg synes sangen var bra fordi jeg likte melodien» sier June (10)! «Teksten, det var liksom litt kleint, jeg synes teksten kunne vært litt annerledes» sier Warsan! «Enig» sier June.

 

«TERNINGKAST:5» sier Warsan

«TERNINGKAST:5» sier June

 

 

Enda en MusikkAnmeldelse!

 

Artist: Andre Bocelli & Sara Brightman

Navn på sang: Time to say goodbye

Fakta om sangen: Det er en opera, 2 synger sammen, det er en engelsk sang.

 

Hva synes vi om sangen??

«Jeg fikk litt tårer i øynene av sangen, det var følelsen den ga meg!» sier Warsan. « Jeg begynte ikke å gråte eller få tårer i øynene, men den ga meg sterke følelser» sier June.      

 

«TERNINGKAST:4» sier June

«TERNINGKAST:4» sier Warsan

 

 

