Hovedpersonen er Kim. Hun er en jente. Moren til Kim er bare opptatt av kjærester. Kims far døde da han skulle klatre i østveggen. Men Kim elsker å klatre. Hun pleier alltid å glemme at det er jul og bursdagen hennes. Men hun pleier bare å få telefoner av moren på grunn av at hun neste aldri tar telefonen. En dag skulle hun klatre der hvor faren klatra, men hun falt ned å skadet seg. Så våknet hun og så 1 ulvemor og 1 ulveunge. Så blir de bestevenner men noen jegere prøver å skyte ulvene. Hva tror du skjer??……..

Resten kan jeg ikke fortelle for kanskje du har lyst til og se filmen! Da er det dumt at jeg sier slutten så derfor skal ikke jeg si slutten.

 

Jeg så filmen ulvekongen. Jeg synes at filmen var drit kjedelig på starten. Fordi jeg har sett den 1000 ganger før. Men på slutten var den spennende. Filmen kan anbefales hvis du har aldri sett den før!

Manus Peder Norlund
Aldersgrense 7

Terningkast: 5

 

