Dette er min filmanmeldelse om ulvesommer:

Jeg likte filmen og jeg syntes den var veldig bra, det som skjedde det var at det var en jente som heter Kim og hun liker å klatre og dessverre så var det sånn at Faren døde når hun var bare en liten jente fordi han klatret opp østveggen-fjellet så hun rømte fra huset for å klatre opp det fjellet og første gang så glapp hun og mistet taket så falt hun ned fra fjellet og hun landet på en stein. Men da hun våknet opp så var hun i en slags liten rast ned hytte med ULVER! Så første gang hun så dem ble hun veldig, veldig redd men etterhvert så ble hun bestevenn med dem og hun elsket dem så godt at hun kunne ofret livet sitt for dem men det som var problemet var at en mann som het Jon han jaget på ulvene og han ville drepe dem fordi han sier at de er veldig farlig osv. Denne filmen ble laget i 2003 og skuespillern som het Kim i filmen heter Julia Pauline Boracco Braaten. Jeg likte filmen fordi jeg syntes den var ganske spennende og jeg syntes også den var morsom fordi det var en bjørn og alt sånn.

-Laget av Mouad

 

